środa, 7 grudnia 2011

Zawieszki świąteczne

Idą Święta... ja mam wrażenie, że "Lecą Święta", tak szybko i nieubłaganie zbliża się koniec roku,  a wraz z nim zmiany...
Kolejny raz czeka mnie przeprowadzka w pracy ( trzecia, nie licząc zmiany piętra w jednym budynku ). Przygotowania, zakupy, prezenty i deku zamienią grudzień w jedną małą chwilkę, dlatego już teraz zapraszam do obejrzenia świątecznych zawieszek. Dominują jak zwykle motywy anielskie, no cóż... mam do nich słabość , ale nie zabraknie gwiazdy betlejemskiej i mikołaja















2 komentarze:

  1. Prawdziwy wysyp pięknych zawieszek, śliczne motywy i detale na każdej z nich.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Czarny Kocie :) Trzymałam kciuki za Ciebie na Kobiecych Pasjach pl. szkoda, że się nie udało, ale zabawa była przednia :)
    Może i u nas zrobimy jakieś losowanie, kto wie...

    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń