niedziela, 13 marca 2011

Bonita Renaissance

Hodowca: Poulsen, 1986, seria renesans
róża krzewiasta, wysokość 150cm
kwiaty duże, półpełne, łososiowo różowe
silnie pachnące
liście duże, zielone, błyszczące


Nigdy nie zapomnę pierwszego z nią spotkania w OBI- wśród niezliczonej ilości róż wyróżniała się niesamowicie silnym zapachem  - wiedziona cudną owocową nutą dotarłam do niej, wdzięczyła się do mnie tylko jednym kwiatem... ale za to jakim!
Świeżo otwarty kwiat ma intensywną łososiową barwę, taki cukierkowy oranż, który w trakcie przekwitania jaśnieje i przybiera odcienie różu. Zadziwiła mnie siłą wzrostu i bujnością kwitnienia...i wiecie co?-oczarowała nawet sąsiadkę zza płotu ( kto czytał mój artykuł dla kobiecych pasji.pl wie o co mi chodzi :) )
Mogę śmiało powiedzieć, że sezon 2010 w moim ogrodzie należał do niej.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne że wiemy o co chodzi. Róża przecudnej urody.

    Pozdrawiamy serdecznie

    www.kobiecepasje.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję :) i serdecznie zapraszam na kolejne odsłony róż - wkrótce.

    OdpowiedzUsuń