piątek, 11 kwietnia 2014

Pisanki biało-niebieskie

     Dawno mnie tu nie było ...dziękuję, że mimo to zaglądacie i pozostawiacie komentarze :)
Plany wielkanocne miałam ogrome, życie jednak wszystko zweryfikowało ... i moge się pochwalić jedynie tym skromnym kompletem pisanek w niebieskościach ( zauważam , że co raz bardziej zmierzam w kierunku wszelakich odcieni niebieskawego, chociaż kompletnie nie pasuje do wystroju domu ... jak to pogodzić - jeszcze nie wiem :)) Na razie wszystko rozdaję :)




Pozdrawiam Was serdecznie :)

23 komentarze:

  1. o ja ale piękne! a te koronki mistrzostwo! zakochałam się w tych jajeczkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to sprawiłaś mi wielką radochę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu i wiesz... nie mogę się doczekać, kiedy się zobaczymy :))))

      Usuń
  4. Jak pogodzić??? Dom przemalować na błękity! :) :)

    Mam tak samo jak i Ty Grażynko! Też dostrzegam niebieskości i zbieram papierki w tym kolorze!
    Jajka Twoje prześliczne! Takie delikatne, czyściutkie i te koroneczki wokół... Aaach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha !!! ale na razie ciii, bo Małż będzie przerażony !!!

      Też zbieram :))) ale ciągle to nie to co bym chciała, lepsze motywyi można w necie znaleźć, tylko pozostaje wtedy zabawa z transferami :)

      Jestem zadowolona ( chciałam to słowo po francusku, ale juz zapomniałam...) i ucieszona Twą opinią :)))

      Usuń
    2. ...je suis contente :)

      Usuń
  5. O właśnie!Zdążyłam dojrzeć na forum i sie pozachwycać

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje pisanki i bardzo w moim kolorze:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Moniko , że utrafiłam również w Twój gust i dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)))

      Usuń
  7. I tutaj sobie oczy nacieszę tymi pięknościami. W malowaniu koronek jesteś mistrzynią! I ta cudna, czysta biel! Uczta dla oczu po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Marzenko, aż oblałam się rumieńcem, ale radosnym rumieńcem :)))
      Ściskam mocno !!!

      Usuń
  8. Piękne,mojej mamie na pewno przypadłyby do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu, jak tu pięknie i ciekawie. Jeszcze tu wrócę,- na dłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alu :) Cieszę się, że dołączyłaś do grona stałych gości:)
      Zapraszam serdecznie.

      Usuń
  10. W moich ukochanych barwach. Wyszły Ci rewelacyjnie .

    OdpowiedzUsuń