poniedziałek, 28 października 2013

Ćwiczebny lampionik

       Podziwiając niezwykłe, chciałoby się powiedzieć... nie z tej ziemi, piękne prace Violi z bloga Astrolabiumart, sama nie wiem kiedy uległam czarowi i magii farb metalicznych, past ze skrzącymi drobinkami mik, szlagmetalom, różnorakim pozłotom i sreberkom. Dodatkowo zaraziłam się turkusem, kolor ten wybitnie podoba mi się w połączeniu ze złotem lub srebrem przy ozdabianiu świątecznych prac.
Wykonałam więc ćwiczebny lampionik testując wszystko co posiadam z w/w rzeczy, włączając w to konturówki, patyny złote, srebrne, brązowe, a nawet białe. To zaledwie pół kroku do przodu w tej dziedzinie, cóż...pozostaje mi tylko ćwiczyć, czynić eksperymenty i prosić Violę o wskazówki i rady :)









18 komentarzy:

  1. Uuu za mało zdjęć! jak ja mam się napatrzeć na takie cudo w miniaturkach??

    Tak Viola robi niesamowite lampiony i nic w tym dziwnego, że inspiruje i pragnie się sameu spróbować.

    Bardzo fajnie ci wyszedł ten lampionik, a koroneczka złota wyszła prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdziu :) Jak uda mi się zrobić zadowalające zdjęcia , to wrzucę jeszcze kilka :)

      Usuń
  2. Widzę, że się już zaraziłaś! Prześlij ten posenowy wirus turkusowo-złoto-srebrno-ornamentowo-koronkowy na wschód. Czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, wysłany expresem :)
      Ach ta Viola...pozarażała nas wszystkie :)

      Usuń
  3. Ćwiczebny i taki piękny ? Zestawienie kolorów rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ćwiczebny :) i za mały, nie poszalałam za dużo, nie starczyło mi miejsca...
      Super, że się podoba :)
      Dzięki Jolu.

      Usuń
  4. Pięknie Ci wyszedł ten lampionik i wcale nie wygląda jak ćwiczebny, ta złota koronka to mistrzostwo świata, podziwiam :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniko :)
      Wasze ciepłe komentarze to dla mnie źródło twórczej energii :)

      Pozdrawiam serdecznie,

      Usuń
  5. Bardzo cudny :) Też lubię turkusy. Te metaliczne techniki to dla mnie jakaś abstrakcja, ale efekt jest niesamowity. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus zdobywa co raz więcej zwolenników :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie,

      Usuń
  6. Pięknie Ci ten turkus wyszedł :) - warto było inwestować...
    Ale Magda ma rację - za mało zdjęć!!! Szybko to napraw, bo ja też czuję niedosyt w oglądaniu :)
    I cieszę się niezmiernie, że moje alieny są dla kogoś inspiracją...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Violu :) Twoje alieny inspirują niesamowicie !!!
    Wedle życzenia wrzuciłam duże fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grażynko śliczny lampionik, mnie też bardzo się podoba się połączenie złota z turkusem, działaj dalej w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marcelinko, cieszę się że wpadłaś do mnie :)
      Może zrobię bombki w złoto-turkusowym klimacie :) tylko z motywem mam problem...chyba musi byś anielski...

      Usuń
  9. Niby tylko ćwiczyłaś, a wyszło cudnie. Podobają mi się kolory i wzorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Grażynko, miło mi, że się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  11. Turkus ze złotem rzeczywiście wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, szczególnie na święta, tak bogato i ciepło :)

      Usuń