czwartek, 12 lutego 2015

Pisanki biało-czarne

       Kilka lat temu zrobiłam pisankę z grafiką zajęcy z Alicji w Krainie Czarów, ale nie zrobiłam fotki. Tym razem będzie ich dostatek :)
Zającom towarzyszy cudny czarny tulipan- gdy zobaczyłam pierwszy raz tą serwetkę od razu wiedziałam do czego ją wykorzystam :)



Fotek dużo, ponieważ od kilku dni walczę ze zrobieniem porządnych zdjęć i nijak mi nie wychodzi, albo za ponuro, albo za żółto od słońca, itp.

Do biało-czarnej kolekcji dołączyły dwie pisanki z pawiem i hafcikiem  a la richelieu na boczkach.


Dziękuję za odwiedziny i serdecznie witam w gronie moich gości Martędziadurę :)))

14 komentarzy:

  1. Zapodałaś pierwszą partię pisanek i pewnie nie ostatnią,piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne pisanki Grażynko, czyściutkie i pięknie wybłyszczone, a te wiercone są cudne .... masz dar do takich precyzyjnych robótek :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :) i również ściskam bardzo mocno !!!

      Usuń
  3. Ale cudne te zające. Grafiki już zapisałam i na pewno będę odgapiać :)
    Ciekawe w którym kącie teraz lakierujesz, że takie cudnie czyściutkie i wybłyszczone są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiaj, bo są na prawdę extra :)

      Lakieruję w jadalni :) z dala od kanapy, tv, kominka. Tym bardziej , że jest teraz na czym :-)
      Buziaki :)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje pisanki i pomysł z kolorem mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko :) i niezmiernie mnie cieszy, że są zwolennicy takiego zestawu kolorystycznego,

      Pozdrawiam serdecznie,

      Usuń
  5. Nie każdy lubi koilor czarny na tak wesole święta,ale ja jestem oczarowana.Nie są ponure,pięknie wylakierowane .Motyw piękny(ten tulipan to taki deserek albo przysłowiowa wisienka na torcie).Jaja haftowane -przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A lakierowałam je do bólu hihi ,powalają błyskiem :)

      Usuń
  6. Pisanki wyszły bardzo eleganckie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Dzięki, również za odwiedziny !

      Usuń
  7. Świetne w tych bielach i czerniach :)

    OdpowiedzUsuń