piątek, 12 września 2014

Herbaciarka "na słodko"

     Długo  szperałam w pudle z serwetkami za odpowiednim motywem.... przewracałam, przebierałam rano, wieczór i w południe,  i nic sensownego poza słonecznikami nie umiałam znaleźć ... a że słoneczników jakoś nie darzę sympatią ( a pasowałyby do owej kuchni, oj pasowały ... ) postanowiłam rozpocząć poszukiwania od nowa. Zanurzyłam się kolejny raz w serwetkowym pudle, ale w międzyczasie zadzwoniłam do Olci, czy aby jest w posiadaniu sensowniejszych słoneczników, które umiałabym przełknąć... kochana dziewczyna przywiozła mi zaraz na drugi dzień, takie z niebieskościami- które to niebieskości  miały mnie omamić ... i prawie że by się jej to udało... ale w ostatniej chwili, znaczy trzeciego dnia poszukiwań  oświeciła mi się lampka, że w paczuszce z pięknymi wisiorami od Jolasi była odpowiednia serwetka !!! Jak mogłam o niej zapomnieć !? - no tak...była nie w pudle, tylko "pod ręką" ( czytaj pod stołem z różnościami do decou ).

I tak to powstała słodka herbaciarka :)


Witam serdecznie nowego obserwatora Kasiulkę :)

19 komentarzy:

  1. Jest śliczna, bardzo dobrze dobrana serweta, a koronka urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że dobrze uczyniłam :)

      Usuń
  2. Pudełeczko przesłodkie a koronka przełamała tą słodycz.Sentencja wspaniała.Podoba mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super !!! To już jestem pewna na 100% że będzie się podobać i solenizantce :)

      Usuń
  3. Urocza Ci wyszła ta herbaciarka, warto było tak kombinować :-)
    motylek mnie zauroczył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Czasem jest tak, że wiemy od razu jaki ma być motyw, innym razem trzeba się trochę nagimnastykować :)

      Usuń
  4. Śliczna. Ten kolorek to bejca? Uzyskalas wspaniały efekt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), to moja ulubiona bejca ciemny orzech, która po wybieleniu jest taka ślicznie beżowa :)

      Usuń
  5. Wiedziałam, że skądś znam tę serwetkę :) Ślicznie dopasowałaś do niej boczki, koroneczka i motylek dodają jeszcze uroku. Środek z cytatem - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi... to już druga serwetka, którą dostałam od Ciebie i natychmiast wykorzystałam... skąd Jolu wiedziałaś, że akurat takich mi potrzeba ?

      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba herbaciarka, znaczy, że dobrze wykorzystałam serwetkę:) Jeszcze raz bardzo dziękuję !!!

      Usuń
  6. Świetnie zrobiona,o serwetce już nie mówię:),motylek dodał uroku i koronka:)napewno się spodoba,mnie wczoraj rozbolał żołądek i jakoś musiałam dotrwać do końca pracy,dziś kuruję się,a mam tyle roboty papierkowej do pracy...reszta leży odłogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ani też bardzo się podobała :)

      Koronki tak... nie wiem czy będę umiała teraz zrobić pudełko bez nich :) może czas opracować jakiś nowy wzorek...

      Kuruj się :)

      Usuń
  7. Śliczna, słodka, aż się chce napić z tej filiżanki i zjeść tą babeczkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ciekawy motyw i myślę że słoneczniki są już tak oklepane, że ten motyw jest znacznie bardziej interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyw słodki , taki landrynkowy, że aż się chce herbatki zaraz napić :-) Koroneczki cudne jak zwykle. A nowy wzorek z pewnością rzuci nas na kolana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie to określiłaś... landrynkowy :) Wstałam i czytając ten komentarz przyszła mi właśnie wielka ochota na herbatkę :)

      Hmm... obecnie nie mam nic na warsztacie z decou, to może porysuje jakieś wzorki, może się coś urodzi :)

      Usuń
    2. czekam z niecierpliwością :-)

      Usuń