poniedziałek, 6 lutego 2017

Walentynkowe serce

       Otrzymałam zaproszenie do udziału w DT Nasz serwetkowy świat , które sprawiło mi ogromną radość... :))), a poniższe serce to mój pierwszy projekcik-inspiracja dla  sklepiku serwetkowego .
Formatkowe serce jest już ciekawe same w sobie, asymetryczne i przekrzywione i całkiem sporych rozmiarów -  co daje nam wiele możliwości twórczego szaleństwa.
Ja postawiłam na romantyczność i delikatność. Wybrałam jako tło piękną beżową serwetkę w białe kropki, brzeg serca pocieniowałam patyną, postarzyłam pstrykając kropeczkami. Kompozycja różowych różyczek na pięknej koronkowej serwetce pięknie skomponowała się z beżowym tłem, uzupełniłam ją listeczkami i zawijaskiem. Przytwierdzając sklejkową formatkę z napisem Love postawiłam kropkę nad i :)




6 komentarzy: